Srednja škola Marka Marulića Slatina

Izleti, ekskurzije, terenske nastave

Na ovim stranicama možete se prisjetiti naših nedavnih izleta, ekskurzija i terenskih nastava. Nadamo se kako će vam se ovaj kutak naše web stranica svidjeti. Uživajte!

Izvješća s naših stručnih ekskurzija

Izvješće sa maturalnog putovanja trećih razreda gimnazije 02.-07.07.2019.

Autor: Matija Gosler, Valerija Ivanac-Jelenčić, Željka Korlević, 14. 7. 2019.

1.dan 02.07.2019.

Putovanje je započelo vožnjom kroz Hrvatsku, Mađarsku i Austriju, gdje smo došli do prvog odredišta: Beč, glavni grad Austrije. Nakon razgleda iz autobusa i kraćeg obilaska centra grada, zaputili smo se u poznatu bečku tvornicu i muzej čokolade. Zatim smo posjetili dvorac Schonnbrun i obišli ga, s naglaskom na unutrašnjost dvorca. Nakon razgledavanja, već poprilično umorni od dugog putovanja, uputili smo se u Prag, gdje smo se smjestili, odmorili i izmijenili iskustva prvog dana našeg putovanja.

2. dan (03.07.2019)

Prvi dan u Pragu  prošao je u obilasku grada: Karlovog mosta i ulice, Katedrale sv. Vita, Zlatne uličke, Strahova, Malostranske namesti, Staromestne namesty, Vaclavske namesti… Nakon posjete Muzeju Franca Kafke i slobodnog vremena tijekom poslijepodneva, vratili smo se u hotel. Slijedila je večera i zabava: odlazak u jedan disco klub.

3.dan (04. 07.2019.)

Drugi dan u Pragu protekao je u posjetu Hradčanima, dvorcu iznad Vltave, koji osim što je turistička atrakcija koristi se i za državne poslove. U pravi čas došla je vožnja Vltavom jer su naše fizičke mogućnosti bile na izmaku. Ručak na brodu i vožnja rijekom s pogledom na prekrasni grad s obje strane brzo su nas oporavili. Već nakon večere baterije su bile napunjene i spremne za nove pohode – izlazak u lokalni klub.

4. dan (05.07.2019)

Dan smo proveli u posjetu Češkom Krumlovu, gradiću oko 180km udaljenom od Praga. Radi se o potpuno očuvanom baroknom gradiću, na popisu UNESCO-ove zaštićene kulturne baštine. Putovanje od gotovo 3 sata vožnje autobusom isplatilo se u potpunosti.

Po povratku i Prag nakon kratkog odmora i večere  organiziran je noćni razgled centra grada uz vožnju praškim metroom.

5. dan (06.07.2019.)

Pretposljednjega dana našeg putovanja obišli smo Kutnu Horu, gradić 60-ak kilometara udaljen od Praga. Grad je poznat po rudnicima srebra koji datiraju iz srednjeg vijeka. Nismo uspjeli dobiti termin za ulaz u rudnike (u koje se ionako mnogi ne bi ni usudili ući), ali smo posjetili muzej grada u kojem smo se mogli upoznati i s načinom na koji se nekad mukotrpno vadilo srebro. I sam posjet gradu bio je dovoljno dojmljiv, bez silaska u podzemlje.

Nakon povratka u Prag, slijedila je večera i priprema za sutrašnje putovanje kući, uz druženje i zabavu.

6. dan (07.07.2019.)

Ujutro smo krenuli prema Bratislavi, gdje smo prvo obišli tvrđavu a zatim proveli dva sata u obilasku najpoznatijih znamenitosti. Put kući, preko Mađarske, većina je provela izmorena, u snu.

Bilo je lijepo, zabavno i poučno. Vratili smo  se puni dojmova, umorni, ali opet uzbuđeni što ćemo vidjeti svoje obitelji i prijatelje i prenijeti im naše događaje, iskustva i razmišljanja.

Popis udžbenika

Raspored zvona

eTwinning

Pano tjedna

Tema ovogodišnjeg obilježavanja Dana planeta Zemlje glasi: „Investiraj u naš planet“. Učenici naše škole na panou su zorno prikazali posljedice utjecaja čovjeka na naš planet te predložili konkretne aktivnosti koje možemo i trebamo poduzeti. Materijale za pano prikupili su učenici: Tereza Đorđević (2.a) , Anamaria Jokić (3.a), Valentino Đumlija (3.a), Ines Schweigert (4.b) dok su u izradi panoa sudjelovale učenice: Lana Kovačević (3.a), Gabriela Kovačević (3.a), Ines Schweigert (4.b) i Izabela Štimac (4.b). Mentor učenicima je profesorica Dragana Medved.

Instagram
Školska zadruga "SLATINA"
Škola na društvenim mrežama

Školska zadruga

Pronađite nas i na:

Š K O L S K I V R T

Srednja škola Marka Marulića Slatina / Trg Ruđera Boškovića 16, HR-33520 Slatina / www.ss-mmarulica-slatina.skole.hr / ss.marka.marulica@vt.t-com.hr