2023-05-03 12:34:00

MOĆ REKLAMA - međupredmetna suradnja Psihologije i Informatike

Tijekom ožujka i travnja, međupredmetnom suradnjom na nastavi Psihologije i Informatike, učenici 3. a i 3. b razreda aktivno su sudjelovali u školskom međupredmetnom projektu Moć reklama. Sve aktivnosti pretočili su u digitalne radove i web stranice projekta koje su izrađivali kroz timski rad na daljinu, dijeljenjem digitalnog sadržaja.

Na nastavi psihologije učenici su educiranu o reklamama a svoje znanje i savjete ostalim učenicima i mladima prikazali su kroz digitalne radove: plakate, digitalne knjige, kvizove, upitnike, umne mape, stripove i video sadržaje. Smjernice i upute za izradu radova učenicima je uputila profesorica psihologije Helena Lisac koja je ovim aktivnostima s učenicima ostvarila očekivane ishode prema kurikulumu psihologije za 3. razred opće gimnazije.

Radove učenika pogledajte u nastavku:

   

 

 

Radovi učenika poslužili su kao temeljni elementi dodani pri kreiranju web stranica na temu Moć reklama. Osim radova iz Psihologije na web stranicama nalaze se priloženi i radovi 1. i 4. razreda opće gimnazije koje su izradili učenici na nastavi Hrvatskoga jezika prema uputama profesorice Žaljke Orban. Web stranice su učenici izrađivali u timovima na nastavi Informatike, prema uputama i smjernicama profesorice Ksenije Rastije. Ovim kreiranim web stranicama učenici su ostvarili očekivane ishod  u nastavi informatike prema kurikulumu za 3. razred opće gimnazije.

Kreirane web stranice učenika na temu Moć reklama pogledajte na poveznicama:

TIM 1 TIM 2 TIM 3 TIM 4 TIM 5 TIM 6 TIM 7 TIM 8

 

Autorica: Ksenija Rastija, prof.


Srednja škola Marka Marulića Slatina