preskoči na sadržaj

Srednja škola Marka Marulića Slatina

Fake famous

 

Međupredmetni školski projekt Biram svoj film provodit će se tijekom školske godine 2021./2022. Projekt obuhvaća četiri filma: Fake famous, That's what I am, The hate you give te The Shack. Ciljevi projekta su razvijati kritičko mišljenje, empatiju, dobre komunikacijske i socijalne vještine učenika te ih potaknuti na prihvaćanje različitosti. Nositeljice projekta Sandra Bošnjak, nastavnica informatike, Dijana Fotez, nastavnica njemačkog i francuskog, Jelena Matišić, vjeroučiteljica, Marina Ivoš, nastavnica hrvatskog jezika, Silvija Štimac, nastavnica engleskog jezika te Antonija Blaženović, pedagoginja s učenicima trećih razreda pogledale su prvi film Fake famous te provele aktivnosti vezane za navedeni film.

 

javascript:void(0)

 

Predmetna nastavnica Marina Ivoš na nastavi Hrvatskog jezika  učenicima trećih razreda zanimanja Agrotehničar i Tehničar za elektroniku zadala je par aktivnosti. Učenici su trebali kroz zadanu poveznicu provjeriti film na dan njihovog rođenja te navedeni film upisati u digitalni alat Padlet. Cilj je aktivnost bio da učenici prouče digitalni alat i da se zabave proučavajući film na dan rođenja. Sljedeća aktivnost je bila da pogledaju film Fake famous i izrade mentalnu mapu sa zadanim elementima i kriterijima. Navedena aktivnost je provedena u korelaciji sa nastavnim predmetom Računalstvo. 
 

Mentalnu mapu izradili su u web alatu Mindmeister. Sučelje ovog alata je jednostavno i intuitivno s mnoštvom mogućnosti od uređivanja teksta do dodavanja multimedije s različitih web servisa što su učenici uspješno svladali. Uz pomoć ove aktivnosti, kreativno su se izrazili, orijentirali se na ono što je važno te tako uspješnije shvatili poruku filma  „Influenceri utječu na sve, bez obzira na dob, a njihove objave ne čine nas sretnijima i da se osjećamo bolje već nas podsjećaju da možda nismo dovoljno dobri“.

Učenici su prezentirali svoje mentalne mape i odabrali nekoliko najboljih koji se nalaze u nastavku.

 

Na nastavi Engleskoga jezika, učenici 3.a i b razreda gimnazije te 3. ekonomist s profesoricom Silvijom Štimac pogledali su dokumentarni film Fake Famous, koji se izvrsno uklopio u aktualnu tematsku cjelinu ''Fame''. Kao uvodnu aktivnost, učenici su proveli debatu: ''Fame – a blessing or a curse?'', u kojoj su raspravljali o prednostima i nedostacima slave. Zaključili smo da slava ima visoku cijenu, osvrnuvši se na to kako se poznate osobe nose s popularnošću.

Nakon odgledanog dokumentarca, učenici su napisali kratki osvrt na film, a kao kreativni dio zadatka izradili su promotivni digitalni poster o ''influenceru'' kojem vjeruju.

 

 Na nastavi Francuskog jezika, učenici su kao uvod u temu projekta usredotočenu na život i utjecaj influencera, interpretirali pjesmu iste problematike – Carmen, belgijskog pjevača Stromaea te analizirali glavne motive iz video spota. Pritom su usvojili vokabular vezan uz društvene mreže i izražavanje osobnog mišljenja potreban za daljnje aktivnosti. Idući zadatak učenika bio je odgovoriti na pitanja o vlastitom poimanju i utjecaju društvenih mreža na njihovu svakodnevicu. Nakon gledanja filma o popularnom Instagramu, učenici su kroz vježbe vokabulara na brz i lak način usvojili najčešće francuske izraze vezane uz tu društvenu mrežu. Uslijedilo je recenziranje radnje i likova odgledanog filma Fake Famous te pisanje kratkih dojmova na francuskom jeziku u obliku odgovora na postavljena pitanja.

Aktivnosti na izbornoj nastavi Francuskoga jezika, s učenicima trećih i četvrtih razreda opće gimnazije, provela je profesorica Dijana Fotez.

 

Na nastavi Vjeronauka, učenici trećih razreda naše škole, nakon pogledanog filma „Fake famous“, razmišljali su o vrednotama koje film prikazuje/ ne prikazuje. Ponuđen im je izazov prikazati Isusa Krista kao influencera. Prva reakcija bilo je čuđenje, nevjerica i šok. Ubrzo su krenule ideje…i tako su nastali radovi koji prikazuju Isusa kao zanimljivu, jednostavnu osobu u kojoj možemo prepoznati istinske vrednote prijateljstva, ljubavi, radosti, čiste i mirne savjesti… Zaključili smo kako je jako važno kritički promatrati svijet oko sebe te na ispravan način shvaćati slobodu koja je uvijek opredjeljenje za dobro, ljubav i mir.

 

 

Pedagoginja Antonije Blaženović izradila je dvije ankete. Jednu su anketu učenici ispunjavali   prije gledanja filma, a drugu nakon odgledanog filma.

Nakon odgledanog filma Fake Famous učenici su ispunili kratku anketu kojoj je bio cilj utvrditi smatraju li učenici ovakav oblik nastave korisnim te jesu li im se svidjele sve aktivnosti vezane za navedeni film. Anketu je ispunilo 39 učenika: 25 učenica (64,1%) i 14 učenika (35,9%). Navedeni učenici pohađaju treće razrede različitih smjerova (opću gimnaziju, ekonomiju, tehničara za elektroniku te agrotehničara). 13 (33,3%) učenika smatra ovakav oblik nastave korisnim (film je bio koristan i zanimljiv, a aktivnosti su poticajne za razmišljanje), 7 (17,9%) učenika ne smatra ovakav oblik nastave korisnim i poučnim, dok bi 19 (48,7%) učenika ponekad voljelo da se nastava organizira na ovakav način.
 

Autorice članka: Sandra Bošnjak, Silvija Štimac, Jelena Matišić, Dijana Fotez, Antonija Blaženović i Marina Ivoš


Raspored zvona


 

Word of the week

 

Quote of the week

 
Pano tjedna


Na satu Latinskog jezika učenici 2.a i 2.b razreda opće gimnazije dobili su zadatak da pročitaju tekst Smrt ispod Vezuva i onda ga slikovno prikažu. Na ovaj način ostvarena je međupredmetna korelacija između Latinskog jezika, Povijesti, Geografije i Likovne umjetnosti. Aktivnost je osmislio profesor Zorislav Jelenčić.

 

Instagram
Školska zadruga "SLATINA"

Škola na društvenim mrežama



Školska zadruga

Pronađite nas i na:


Š K O L S K I V R T


CMS za škole logo
Srednja škola Marka Marulića Slatina / Trg Ruđera Boškovića 16, HR-33520 Slatina / www.ss-mmarulica-slatina.skole.hr / ured@ss-mmarulica-slatina.skole.hr
preskoči na navigaciju