Izvješće nakon provedene mobilnosti u okviru ERASMUS+projekta
Autor: Željka Korlević, 12. 9. 2019.
Izvješće
nakon provedene mobilnosti u okviru ERASMUS+projekta 2019-1-HR01-KA101-060710
Kreativna preobrazba odgojno-obrazovnog procesa (CRESMO-CREative School MakeOver) provedene u periodu od 02. do 07. rujna 2019. Helsinki, Finska.
Vrsta aktivnosti: Strukturirani tečaj FLIPPED CLASSROOM – Total Class Makeover u trajanju od 6 dana.
1. dan (ponedjeljak 02.09.2019.)
- upoznavanje i formiranje skupine: na tečaju sudjeluje 19 sudionika iz europskih zemalja: Italije, Bugarske, Njemačke, Grčke, Hrvatske i sa Cipra, a voditelj tečaja je Aljoša Pažin iz Hrvatske.
Službeni jezik tečaja: engleski.
Sudionici su dobili priliku da se kratko predstave i iskažu svoja očekivanja.
- Flipped Clasroom: utjecaj tehnologije na proces učenja i poučavanja i važnost STEM područja u 21.stoljeću; upoznavanje sa konceptom obrnute učionice.
2. dan (utorak, 03.09.2019.)
- Flipped Clasroom: primjeri iskustva; koje su prednosti i nedostaci; kako iskoristiti prednosti; primjeri primjene; ideje o primjeni u svojoj školi/u svom radu;
- alati za provodjenje nastave po principu obrnute učionice: virtualna učionica (Edmodo, Google Classroom, Geogebra)
- Obrazovni sustav u Finskoj
- Intercultural Meeting: vrijeme za predstavljanje svog kraja/svoje zemlje .
3. dan (srijeda, 04.09.2019.)
- posjet školi Puistopolku School- radi se o osnovnoj školi u jednom od Helsinških kvartova. Škola je poznata po „no stress“ nastavi, a jedna od specifičnosti je i to da svi hodaju bosi. To znači da su i nas doslovno izuli.
- U finskom se školstvu opterećenje na djecu povećava vrlo dozirano. U ranijoj dobi velikim dijelom nastava se posvećuje razvoju osobnosti i jakih strana djeteta i to često kroz aktivnosti koje su izrada različitih predmeta ili boravak i učenje u prirodi. Škola je opremljena prostorima i opremom za takav rad.
4. dan (četvrtak, 05.09.2019.)
- alati za provođenje nastave po principu obrnute učionice: alati koji omogućavaju dijeljenje sadržaja odnosno zajednički rad i suradnju: Google Disc, , OneDrive, Dropbox, Office365, bitly; kvizovi koji se koriste za formativno vrednovanje poput Kahoot-a, Plickers-a, Socrative-a.
5. dan (petak, 06.09.2019)
- Gamification i Game-based Leraning
- Radionica 1: uporaba Classcraft alata u nastavi;
- Radionica 2: rad s micro:bit sklopovima.
- Evaluacija i dodjela certifikata.
6. dan (subota, 06.09.2019)
Kulturna suradnja – izlet trajektom u Tallin, Estonia uz razmjenu iskustava i druženje
Velika vrijednost ovog i ovakvog tečaja je susret nastavnika iz različitih zemalja i mogućnost razmjene ideja i iskustava. Osim što smo stekli nova znanja sudjelujući u planiranom radu, mnogo smo naučili jedni od drugih. Uspostavljena je veza među sudionicima koja će zasigurno pomoći u daljnjoj izmjeni ideja i iskustava i imati pozitivni utjecaj kako na naš rad, tako i na rad naših ustanova.
Sudjelovanje u Erasmus+ projektima je jedno vrlo pozitivno i nadahnjujuće iskustvo koje nosi samo pozitivne efekte.
U Slatini, 12.rujna 2019.
Željka Korlević
Srednja škola Marka Marulića Slatina
Tema ovogodišnjeg obilježavanja Dana planeta Zemlje glasi: „Investiraj u naš planet“. Učenici naše škole na panou su zorno prikazali posljedice utjecaja čovjeka na naš planet te predložili konkretne aktivnosti koje možemo i trebamo poduzeti. Materijale za pano prikupili su učenici: Tereza Đorđević (2.a) , Anamaria Jokić (3.a), Valentino Đumlija (3.a), Ines Schweigert (4.b) dok su u izradi panoa sudjelovale učenice: Lana Kovačević (3.a), Gabriela Kovačević (3.a), Ines Schweigert (4.b) i Izabela Štimac (4.b). Mentor učenicima je profesorica Dragana Medved.