VAŽNOST POUČAVANJA UČENIKA U PODRUČJU MEDIJSKE PISMENOSTI
Autor: Sandra Bošnjak, 11. 5. 2022.
Predstavljanje projektnih aktivnosti učenicima 8. r. OŠ Josipa Kozarca Slatina U povodu obilježavanja Dana medijske pismenosti, u sklopu aktivnosti u projektu Kultura i mediji – kritičko vrednovanje medijskih sadržaja učenici 3. r. opće gimnazije, Noa Fazekaš i Venio Rulj pod vodstvom prof. Željke Orban, educirali su i osvijestili važnost medijske pismenosti učenicima 8. r. OŠ Josipa Kozarca Slatina na Satu razrednika.
Nakon početne ankete o poznavanju pojmova medijske pismenosti (poveznica) učenici su predstavili projekt, aktivnosti i radove sa stranice projekta, zatim su s osnovnoškolcima na temelju pročitanog teksta s lažnim informacijama zajednički zaključili prema kojim se kriterijima provjerava istinitost informacija. Nakon podjele letaka Kako prepoznati lažne vijesti, koje su izradili učenici u projektu, osnovnoškolci su u izlaznim karticama izrazili zadovoljstvo, poučnost i važnost poučavanja medijske pismenosti. Zahvaljujemo nastavnici povijesti Martini Grundler Hrali na ostvarenoj suradnji i veselimo se sljedećoj.
Autorica: Željka Orban, prof.
Tema ovogodišnjeg obilježavanja Dana planeta Zemlje glasi: „Investiraj u naš planet“. Učenici naše škole na panou su zorno prikazali posljedice utjecaja čovjeka na naš planet te predložili konkretne aktivnosti koje možemo i trebamo poduzeti. Materijale za pano prikupili su učenici: Tereza Đorđević (2.a) , Anamaria Jokić (3.a), Valentino Đumlija (3.a), Ines Schweigert (4.b) dok su u izradi panoa sudjelovale učenice: Lana Kovačević (3.a), Gabriela Kovačević (3.a), Ines Schweigert (4.b) i Izabela Štimac (4.b). Mentor učenicima je profesorica Dragana Medved.