Provedba aktivnosti projekta
IN MEDIAS ReStart – Unaprjeđenje pismenosti
s učenicima SŠMMS
Nakon provedenih edukacija na kojima su sudjelovali nastavnici SŠMMS, projektne aktivnosti nastavljaju se radom s učenicima 1. i 2.razreda naše škole. Vrste pismenosti koje treba unaprijediti: medijska, digitalna, čitalačka, višejezična, prirodoznanstvena i multikulturalna svrstane su u sedam projektnih tema. Učenici su prema osobnim željama i afinitetima odabrali u čemu žele sudjelovati.
Zajedničke radionice s učenicima i sastanci održavaju se po dogovoru. Svi radni materijali razvrstani su po projektnim temama i objavljeni u IN Medias ReStart OneNote aplikaciji. Nastavnici prate učeničke aktivnosti, pregledavaju uratke, predlažu moguća poboljšanja te u suradnji s voditeljima grupa odabiru najbolje priloge za priručnik izvannastavnih aktivnosti.
U postupku je pokretanje web stranice školskih reportera koju će dizajnirati i voditi skupina učenika u suradnji s nastavnicima računalstva i jezika. Na stranici će se objavljivati dnevne školske vijesti i fotografije s provedenih aktivnosti i događanja značajnih za školu.
Cilj je projekta unaprjeđivanje pismenosti svih sudionika. Predviđenim aktivnostima koje uključuju: kritičke analize medijskih uradaka, istraživanje društvenih mreža, socijalnih, kulturnih i prirodoznanstvenih tema te ovladavanje digitalnim alatima, poboljšat će se pismenost sudionika.
Osim prijavljenih, pozivaju se i ostali zainteresirani učenici da se aktivno uključe u provedbu projektnih aktivnosti. Izvannastavne aktivnosti s učenicima prema programu trajat će do lipnja 2019.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Na satu Latinskog jezika učenici 2.a i 2.b razreda opće gimnazije dobili su zadatak da pročitaju tekst Smrt ispod Vezuva i onda ga slikovno prikažu. Na ovaj način ostvarena je međupredmetna korelacija između Latinskog jezika, Povijesti, Geografije i Likovne umjetnosti. Aktivnost je osmislio profesor Zorislav Jelenčić.