Ekonomci kroz programiranje obilježili Svjetski dan štednje
Autor: Sandra Bošnjak, 5. 11. 2021.
U ozračju mjeseca listopada u kojem se obilježava Europski tjedan programiranja učenici 1. i 2. razreda ekonomije, tijekom prošlog tjedna, obilježili su Svjetski dan štednje na nastavi informatike. Svjetski dan štednje obilježava se svake godine 31. listopada, a ove godine odlučili smo posvetiti blok sat informatike toj temi. Učenicu su na nastavi informatike imali zadatak istraživati i prikupiti informacije o Svjetskom danu štednje, te na temelju prikupljenih činjenica kreirati kviz ili edukativnu priču o navedenom danu, koristeći vizualno programiranje u Scratch-u.
Ovo je bila odlična prilika učenicima naučiti nešto novo iz struke te stečeno znanje povezati s programiranjem u informatici, odnosno povezati obilježavanje Europskog tjedna programiranja i Svjetskog dana štednje. Iako učenici ekonomije nemaju predviđeno učenje programiranja prema kurikulumu pokazalo se da im je ovo bilo zabavno i da su se odlično snašli u novom digitalnom alatu za programiranje, Scratch-u.
Upute i smjernice za rad učenicima je uputila prof. Ksenija Rastija koja je osmislila i pripremila sve aktivnosti za učenike. Nakon objavljivanja svojih radova učenici su poveznice na radove objavili u virtualnoj učionici za informatiku, u raspravi, gdje su pregledavali tuđe radove i vršnjački ih vrednovali prema dobivenim kriterijima vrednovanja. Bilo je ovo novo iskustvo za učenike koji su odlično prihvatili programiranje i kreativno reagirali na postavljene zadatke.
Neke radove učenika pogledajte u nastavku. Pokrenite učeničke kvizove i edukativne priče i naučite nešto novo o Svjetskom danu štednje.
Autorica: Ksenija Rastija, prof.
Tema ovogodišnjeg obilježavanja Dana planeta Zemlje glasi: „Investiraj u naš planet“. Učenici naše škole na panou su zorno prikazali posljedice utjecaja čovjeka na naš planet te predložili konkretne aktivnosti koje možemo i trebamo poduzeti. Materijale za pano prikupili su učenici: Tereza Đorđević (2.a) , Anamaria Jokić (3.a), Valentino Đumlija (3.a), Ines Schweigert (4.b) dok su u izradi panoa sudjelovale učenice: Lana Kovačević (3.a), Gabriela Kovačević (3.a), Ines Schweigert (4.b) i Izabela Štimac (4.b). Mentor učenicima je profesorica Dragana Medved.